Geenie Commerce er tilpasset et nordisk marked med fokus på kvalitetsbevisste handlingsalternativer som fremmer butikkeierens ønsker og kundenes tilfredshet.
En personlig handelsopplevelse
Gi kunden en meningsfylt og relevant kjøpsopplevelse. Personifiser søk, produktutvalg, anbefalinger og gjør innsikt om til ny omsetning.
Det blir ikke enklere enn å kunne reservere varer i butikk rett fra nettbutikken. Klikk og hent er den enkleste måten å kunne sikre seg en vare fra fysisk butikk, bestill og plukk den opp når du går forbi.
Skap en mer dynamisk handelsopplevelse og gjør det enklere for kunden å velge produkter som går hånd-i-hånd. Kopier en hel stil eller inspirer til valg av produkter kunden i utgangspunktet ikke hadde sett for seg.
Så mye som 70% av alle som handler på nett returnerer varer på grunn av utfordringer knyttet til størrelse og passform. Gi kundene mulighet til å shoppe smartere ved å trykke på "Z" ikonet i nettbutikken slik at du alltid kan sende rett størrelse i posten.
Øk salget ved å vite hva kunden din ønsker seg. La kundene legge til produkter i ønskelisten slik at Geenie Commerce kan gi beskjed om at prisen er satt ned eller at det er tilbake på lager. Med gavekort og egendefinerte rabattkuponger kan du drive salget i nettbutikken akkurat slik du ønsker det.
Gi kundene en høyere servicegrad og knytt tettere relasjoner med Live Chat. Med Geenie Commerce kan du velge chat løsningen som passer for din virksomhet. Vi tilbyr integrasjoner mot markedsledende chat løsninger som Live Chat Inc eller chat integrasjoner med sosiale medier som Facebook chat.
Våre Geenie's er e-handels eksperter som er her for å oppfylle din visjon og bringe den til live gjennom et strategisk oppsett tilpasset din verdikjede og forretning. Ta et skritt mot flere trofaste kunder og velg Geenie Commerce som din neste nettbutikk.