Etter at du har logget inn i WordPress går du til WooCommerce i sidemenyen til venstre og trykker deretter på ordre.
2. Velg ordre
I ordreoversikten trykker du på ordren som skal behandles.
3. Returner eller kanseller ordre
For å returnere eller kansellere ordren, klikk på nedtrekksfeltet under «Status» og deretter:
A. Hvis ordren har status «Fullført», velg «Refundert» i listen.
B. Hvis ordren har status «Avventer Betaling» eller «Behandler», velg «Kansellert» i listen.
4. Oppdater status
Klikk så på «Oppdater» knappen til høyre for å oppdatere status.
OBS: Hvis ordren er betalt via Dintero, så vil det komme opp et notat i «ordre notater» feltet om at betalingen er returnert via Dintero. Hvis det er en faktura ordre så må du følge opp tilbakebetalingen i Power Office manuelt.
Trenger du mer hjelp?
Se våre andre hjelperessurser, eller ta kontakt hvis du ikke fant det du lette etter.