Online guides
Spørsmål og svar
Hvor kan jeg gå inn i WooCommerce?
Etter at du har logget inn i Wordpress, går du til “WooCommerce” i menyen på venstre side.
Hvor finner jeg produkter?
Etter at du har logget inn i Wordpress, går du til “Produkter” i menyen på venstre side.
Hvordan endrer jeg standardsortering i WooCommerce?
For å endre hvilken type produktsortering som er satt som "default" eller standard, kan du følge denne guiden.
Produkter fra kassen vises ikke i nettbutikken. Hva gjør jeg?
Noen ganger kan det oppstå problemer med synkronisering mellom kasse og nettbutikk.
Før du kontakter oss, gå inn på "produkter" og se om det ligger produkter markert med "kladd". Disse må da publiseres. Se punkt 5 eller følg vår guide for varepublisering.
Hvis dette ikke er tilfellet, kontakt oss.
Hvordan publiserer jeg produkter?
Noen ganger blir produkter som er synkronisert fra kassasystemet automatisk lagt inn som "kladd", slik at du kan dobbeltsjekke produktene før publisering. Se vår guide for å publisere produkter markert med "kladd" eller følg disse stegene::
Når du har logget inn i WordPress, gå til “Produkter” i menyen på venstre side.
- Merk varene som skal publiseres ved å huke av i boksen til venstre for produktet. Se etter de varene som er markert med “Kladd”, eller trykk på fanen "Kladder" i linjen over.
- I nedtrekksfeltet på toppen der det står "massehandlinger" velg «rediger».
- Velg «Publisert» i feltet "status" i høyre kolonne.
- Trykk på «oppdater» knappen nede til venstre for å publisere.
Hvordan setter jeg opp en 3-for-2 kampanje eller andre rabatt-kampanjer?
Følg denne guiden for spesifikk 3-for-2 eller se vår guide for WooCommerce Discount Rules.
Hvor kan jeg hente ut salgsrapport fra WooCommerce?
Følg denne guiden fra WooCommerce.
Videoguides
Trenger du mer hjelp?
Hvis du ikke fant det du lette etter.