Få kontroll på returer og administrer alle garanti- og returforespørsler fra en enkelt visning med RMA (Return Merchandise Authorization). Gi kunden en bedre handelsopplevelse og automatiser e-post kommunikasjonen under hele returhåndteringen.
Returhåndtering forbindes ofte med en stor administrativ kjedelig, smertefull og tidkrevende oppgave. Det er et nødvendig onde som man gjerne ønsker å bruke minst mulig tid på, og det er ofte tunge manuelle prosesser som blir benyttet. Returhåndtering trekker ofte mye energi som man gjerne ønsker å benytte på annet skapende
og mer spennende og nyttig arbeid. Med Geenie Commerce har vi tilrettelagt for smidighet og full kontroll rundt denne viktige delen.
I Geenie Commerce håndteres returer og reklamsjonsprosessen meget enkelt og ryddig ved hjelp av at kunden selv registrerer påkrevd informasjon, som lagres i ditt administrasjonsgrensesnitt. Automatikk står deretter for hele eller deler av e-post og kundekommunikasjonen, alt etter hvordan man ønsker å legge det opp. Bruk mindre tid på administrative oppgaver, ha en profesjonell tilnærming og service til dine kunder hvor de opplever å bli ivaretatt. Få varer fort på lager igjen.